부업을하다 *♥*mOOn ligh*♥*l*♥*
ღ☆내 꿈 과 내 인생에 한국☆ღ*LOVE LIKE THIS*l
 
 

منم میخوام.....همبرگره...منم میخواااااااااااااااااااااام.

به به چه کت قشنگی...

خوابت میاد؟؟؟؟

اوه..چی شد؟چی دیدی؟مثل اینکه خیلیم عجیبه..منم ببینم..

چرا شبیه علامت تعجب شدی؟؟؟؟!اون چیزه اومد نزدیک...

بیخیال وضعیت سفید شد...

چی شد؟چی اونجاس؟ ها؟؟؟

دستم تکون میده..بای بای!!

رفت....حتما طرفداره..

تمرین می کنی؟؟؟؟

آفرین بچه خوب تمرین کن تمرین کن..

خانوم برو اونور تو کادری!!!!

زبون چیه؟؟؟؟

لبخند....................

.....

خوب دیگه..شوخی خنده بسه..جدی کار کنیم..

هنوزم جدی کار کنیم..

نمی تونی جدی باشی نمی تونی...تو خونت نیس..بخند بخند..

خوب دیگه تموم شد...

بووووووووووووووووووووس واسه همتون..




درباره وبلاگ


سلام...به وبلاگ من خوش اومدین. این وب بیشتر واسه SS501هست. یعنی 97% واسه دبل اسه. اما چیزای دیگه از گروه های دیگه هم اگه قشنگ باشه میذارم.. و شما هر چی میخواین بگید،من براتون میذارم. هر چیز جدیدی دیدین که من نذاشتم بم بگید من با اسم خودتون میذارمش. دیگه خلاصه با نظراتتون من و رو سفید کنین.. مرسی.....هرچی خواستین بگین یادتون نره.......... 감사합니다:Ha Neul Jung 그것을 즐길 수*Enjoy It
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 353
بازدید کل : 10388
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1